01 juni 2008

Under ett stort träd



Godispicknick med A-K och Isabelle!

9 kommentarer:

pulver sa...

Den där salta lakrits-balken såg inte alls dum ut...mmm...det vattnas i munnen!

Isabelle sa...

<3

Marit sa...

Vilken fin bild på trädet!! Underbara färger. Det där kortet borde du göra en fototapet av:)

silveropulver sa...

Jag är inte säker på att jag kan ta på mig äran för trädbilden Majsen. Isabelle låg också därunder och knäppte så jag tror det är hon som får fototapeten.

pulver sa...

Ja eller så kan du sätta upp tapeten i taket! Typ inne på den lilla toaletten?

Isabelle sa...

Men det blir väldigt gulligt om du gör trädbilden till tapet och jag gör din spågumma till tatuering :D

silveropulver sa...

Ja så gör vi! Jag ska rita ren den till dig så du kan göra slag i saken så fort restskatten kommit in på kontot...:)

silveropulver sa...

eller skatteåterbäringen kanske det heter?

pulver sa...

Ha ha skatteåterbäringen låter så Robin Hoodskt på nåt vis!