15 mars 2010

Handarbete


Är en viktig ingrediens när man har systerhelg.

8 kommentarer:

Marit sa...

Ååååå va mysigt vi hade!

silveropulver sa...

Jag vill ha mina systrar här varje helg!

pulver sa...

En annan viktig ingrediens är systrar!!

Mammi sa...

Vad menas egentligen med "systerhelg"?
Jag har ju varit syster i 40 år...
och sen har jag två systrar också!

Marit sa...

Då får du ha systerhelg med dina två systrar mammi:)

pulver sa...

Men mammi nu tror jag väl ändå att du har räknat fel! Det är väl snarare 60 år? Kanske är dags för en systerhelg för er med?

silveropulver sa...

Du får väl höra med vårdförbundet om dom anordnar någon systerhelg kanske ha ha! Inte får man va med på vår helg bara för att man är syrra inte nej nej.

britta sa...

Jaha nu fattar jag ordvitsen! Syster...haha nej det räcker nog faktiskt inte!