12 september 2009

Torgvantar


Jag hade bara en tidigare, nu har jag två!

8 kommentarer:

Toril sa...

Nu har jag tittat igenom näästan hela din blogg å jag måste få berömma dig: du är ju ett riktigt stickproffs! Jag blir så impad:) Du undrade om mitt mössmönster..å jag kan tänka mig ett byte mot t.ex mönster på torgvantarna. Annars finns mönstret på yllotylls hemsida. Om du vill göra ett byte så kan du mejla mig: torilshjarta@hotmail.com (meddela mig gärna via min blogg att du mejlat, kollar inte den jätteofta). Må gott:)

Marit sa...

Å vilka snygga vantar!! Och vilken rolig svan:) Eller är det en gås kanske...
Snällt beröm av Toril, man blir ju lite mallig över lillasyster.

britta sa...

Jättefina Pannan! Svanen ser otroligt verklig ut tycker jag!

Anonym sa...

Vilken pussmun!

med nål och tråd sa...

mmm så mysiga. Är det Pomatus (eller vad de heter?)? De är så underbart fina, men de ser så svåra ut.

silveropulver sa...

Tack! Nej det är inte pomatomus men de är lite lika. Om du klickar på länken i inlägget så länkar jag därifrån till mönstret som är inte alls är svårt!

Mammi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mammi sa...

De ser verkligen proffsigt ut!