14 maj 2009

Byta grejer med varann

Vi gjorde ett byte jag och polaren Jenny. En klänning mot något stickat. Jag stickade ett par såna här till henne men nöjde mig inte med klänningen utan satte igång att sticka ett par likadana till mig själv också. Jag fick både äta kakan och ha den kvar så att säga :)

Där jag gjort ett omslag stickade jag vriden maska varvet efter av gammal vana. Man brukar ju inte vilja ha hål. I just det här mönstret vill man ha hål har jag förstått för annars blir ju inte mönstret lika tydligt.

3 kommentarer:

pulver sa...

Superduperfina! Ser nästan ut som fiskfjäll!

Julia sa...

Jösses, vilken fin fin blogg du har då! vilka fina saker du gör :) Tack rara du för fin kommentar på min!

Jenny sa...

Ja.. Jag ÄLSKAR torg och vante. ÄLSKAR. Det är nästan så jag längtar till hösten så jag får använda dom igen.
Eller näe. Nu överdrev jag igen.
Men fina är de!