15 mars 2013

Mitt bidrag

Jag läste det här som Handarbetaren skrivit och kände att jag också vill vara med i gemenskapen. Och att jag också vill bidra. Kanske har instagram blivit en liten ventil men det känns ändå inte som rätt forum att dela med sig av tekniker, garnkvalitéer, mönsterhänvisningar och sticktips. Alla är ju liksom inte intresserade. Så tänkte göra ett nytt försök att blogga lite. Om handarbete, för det stickas faktiskt en del här i hushållet och jag upptäcker en del nya grejer och har kanske några tips till er. Hoppas ni finns kvar där ute gamla bloggläsare, och välkommen om det dyker upp någon ny!

3 kommentarer:

jonna d sa...

Jaaaa!!!
Så kul, söta du. Jag älskar ju allt du gör och ser fram emot att få se alt ditt pyssel igen.
Stor bamse

silveropulver sa...

Vad go du är, tack!

maria carlander sa...

Välkommen tillbaka, jag har saknat dig :)

/fröken c som numera heter maria Carlander (mariacarlander.blogspot.se)