30 oktober 2011

Min bok!

14 kommentarer:

britta sa...

Helt fantastisk!!!

Mammi sa...

Du är verkligen otrolig,Pannan!

annas alster sa...

Ooooj va fint! Är den liksom utgiven, eller bara din egen?

silveropulver sa...

Tack! Nej den är inte utgiven, bara tryckt i några exemplar som jag ska ge bort som presenter.

med nål och tråd sa...

Bedårande! Suggan rockar mest :)

silveropulver sa...

Hi hi, tack! Jag gillar också suggan bäst :)

ylva sa...

Men Hej !!! vad roligt att du är tillbaka och hoppade på bloggtåget igen. (Tåget som man själv bestämmer hur fort det ska gå) Vad glad jag blir att se att det blev en bok och en alldels underbar en.Du får verkligen gå vidare med den

handarbetaren sa...

Åh! Underbar! Om det blir någon över ställer jag mig i kö på att köpa en.

silveropulver sa...

Ylva: Tack för fina ord!
Mamma P: Noterat :)

Marielle sa...

Tack för en fin kommentar på min blogg! Kilade genast in på din blogg. Vilken fin bok! nu ska jag kika vidare och se på dina alster :)

Sisters in Yarn sa...

Tack för din fina kommentar. Vilken ypperlig bok har gjort. Riktigt, riktigt fin.

Gudrun

Emma-Noora sa...

jag vill också köpa en! om det finns nån kvar. helt fantastiskt fina, vilken talang anna!

silveropulver sa...

Tack! Jag hojtar till när de blivit upptryckta och finns att köpa.

Pansar sa...

Oj vilken härlig bok! Jag vill gärna köpa en om möjlighet skulle finnas.