06 juli 2010

Det fanns tid till stickning också

10 kommentarer:

Lillemor i Hummelsta sa...

Oj vilka fina tofflor, är det ett mönster som finns att ladda ner nånstans eller är det ett eget? Vart sugen på dom. :)

Mammi sa...

Jättefina! Va roligta1

Lillemor i Hummelsta sa...

Aha, tar tillbaks min fråga, när jag tog mig tid att scrolla ner i din blogg så hittade jag svaret!

Marit sa...

Vilka fina tofflor och fina ben;) Och vilken mysig balkong!

pulver sa...

Skitfina tofflor och vilka spiror min syster har!!

kråkspark sa...

Dom där söt sockorna skulle jag vilja få beskrivningen på!

Ewa sa...

Hej! Av en slump, sökte efter björnbärsstickning, hamnade jag på din fina sida och såg tofflorna... Har garn till dessa, men förlagt mönstret. Vore supertacksam om du ville dela med dig det till mig med.
Tack på förhand!

ewa67eriksson@hotmail.com

Mvh/Ewa

PS: Älskar era islandströjor. En sådan vill jag göra när jag får bättre i axeln. Nu klarar jag bara av lättare saker, då det annars blir för tungt att sitta och hålla upp...

Lene Dahl sa...

Hei! Søkte etter tøfler med norsk mønster på nettet og kom tilfeldigvis over bloggen din. Tøflene er dødsfine!
Lurer på om du kan sende mønster på mail hit også? Jeg forstår nok selv om det er svensk!

lene-dahl2@hotmail.com

Vennlig hilsen Lene fra Norge =)

Carola sa...

åhh vad fina tofflor....vill oxå ha det mönstret...kan jag få det snälla....min mail är........ ca_su_62@hotmail.com

silveropulver sa...

Jag har förstått att det kanske inte är så schysst att sprida köpmönster så där... Mönstret heter Navia Kit N64. Så blir det lite snällare mot den som gjort det. Lycka till!